Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Tuszowie Narodowym zobowiązuje się zapewnić dostępność strony BIP http://www.gopstuszownarodowy.naszbip.pl zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Data publikacji strony BIP: 23.06.2015

Data ostatniej dużej aktualizacji: 2020-03-30

Strona BIP nie jest zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych - trwają prace nad dostosowaniem przez firmę hostingową.

Oświadczenie sporządzono dnia 30.03.2020. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest administrator strony internetowej, adres poczty elektronicznej gops@tuszownarodowy.pl, kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 017 7743732. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.

Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.

Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.

 

InformacjeInformacje:

Liczba wyświetleń: 582

Udostępniono dnia: 30.03.2020 09:51

Drukuj dokument

Historia publikacjiHistoria publikacji:
  • 30.03.2020, Administrator główny: Edycja zakładki Deklaracja dostępności
  • 30.03.2020, Administrator główny: Edycja zakładki Deklaracja dostępności
  • 30.03.2020, Administrator główny: Edycja zakładki Deklaracja dostępności
  • 30.03.2020, Administrator główny: Utworzenie zakładki Deklaracja dostępności